خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردکوی:

"استکبارستیزی" یکی از دلایل مهم جاودانه شدن قیام امام حسین (ع) است

حجت‌الاسلام سلمان پور گفت: امروز تبلورحرکت عظیم حسینی در جای جای دنیا و در میان آحاد مردم جهان به ویژه مسلمانان در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن مشاهده می شود.
کد خبر: ۹۴۹۴۸۷۵
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸

 گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام میثم سلمان پور ضمن تبریک بمناسبت اعیاد سراسر نورانی شعبانیه و بویژه میلاد با برکت و نورانی امام حسین (ع) گفت: یکی از درس هایی را که از قیام امام حسین (ع) گرفته می شود، ظلم ناپذیری و مبارزه با استکبار زمان خود است که می توان الگویی برای همه مسلمانان در عصر حاضر به حساب آید.

وی با تاکید بر اینکه "استکبارستیزی" یکی از دلایل مهم جاودانه شدن قیام امام حسین (ع) است، افزود: در همه ادیان الهی به خصوص دین مبین اسلام، سلطه جویی و ظلم به دیگران به شدت مورد مذمت قرار گرفته و لذا تمام کتب آسمانی پیروان خود را از ظلم و ستم به دیگران و حتی همراهی با ظالمان نهی می کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی اذعان کرد: هدف ما از مطالعه قیام امام حسین (ع) این است که خود حضرت از زمانی که قصد پیمودن مسیر کربلا را داشته تا موقعی که به شهادت برسد به بیان هدف اصلی خود از این قیام پرداختند.

حجت الاسلام سلمان پور اظهار کرد: آنچه که امروز بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال از واقعه کربلا، امام حسین (ع) برای جهانیان به نمایش در آورد، پیروزی جاودانه حق علیه باطل است. همانگونه که مردم ایران در حدود 40 سال بعد از انقلاب آن را به اثبات رساندند.

وی خاطرنشان کرد: در اوایل هزاره سوم و در زمانی که دنیای اومانیستی با محاسبات مادی هر نوع پیروزی و شکستی را مستلزم ابزارها و قدرت ها می دانستند، مردم با الگوبرداری از شیوه حسینی در برابر ظالمان زمانه حتی با قدرت های باورنکردنی به مبارزه پرداختند و این انقلاب بزرگ را به ارمغان رساندند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی گفت: امروز تبلور آن حرکت عظیم حسینی در جای جای دنیا و در میان آحاد مردم جهان به ویژه مسلمانان در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن مشاهده می شود و شعار "هیهات مناالذله" که نماد اصلی استکبار ستیزی است در دنیای امروز بر لبان هر انسان آزاده ای جاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار